MINDEN AMI MMORPG

Mint a cimben is látható az oldal MMORPG-el foglalkozik! Az oldalon minden hasznos információt megtalálsz! Az oldalon találhatsz infókat és tippeket is ezekről a gamekről!

                                                     AION

Az Aion egy mitikus fantasy világban játszódik.
A történet Isteni Lényekről szól, ahol a két szembenálló frakciónak nem csak egymással,
de egy harmadik, közös ellenséggel is szembe kell szállnia. Győzedelmeskedj ellenfeleid felett,
és csatlakozz a hatalmas erejű, isteni lények sorába, válj te is Daevává.
Írd meg saját történeteted, és érd el, hogy nevedet őrizzék a jövő krónikái.


Aionban mind a 8-8 kaszt egyedi játékmenetet követel meg, mindegyik kulcsfontosságú szerepet kap a csatákban.

A teljesen új, skillkombinációs harcrendszernek köszönhetően
egyetlen küzdelem sem lesz ugyanolyan, így garantáltan nem fullad unalomba a játék.

A megszokott Élet- és Energiacsíkokon túl egy harmadik is megjelenik,
az ún. Divine Power (DP), mellyel egészen elképesztő dolgokat csinálhatunk!

Aion világa igencsak különbözik az eddigi MMO-kban megszokottaktól.
Inkább álomvilágra hasonlít, mesebeli tájakkal, csodás, isteni lényekkel és elbűvölő grafikával.

A játék zenéjét a világon igen elismert Kinihiko Ryo művész komponálja,
mely az egyedi hangulat mellé rendkívül csodás dallamokkal kecsegtet.

Ám a játék által nyújtott élvezetes tartalomnak itt még korán sincs vége!

Mi is olyan különleges az AION-ban?


- Játékosok által alakított világ
Minden játékos minden cselekedete valamilyen befolyással van a világban történő eseményekre.
Ha az egyik frakció felhasználja nyersanyagkészleteit, hiány léphet fel,
vagy a fejlett bányászás akár újfajta anyagok felfedezésével is kecsegtethet. Egy szerver sem lesz ugyanolyan!

- Átvezetőkkel tarkított történetmesélés
A játékos fejlődése során megismerkedhet a világgal, annak múltjával, történelmével,
és saját sorsára is fényt deríthet a komplex, szerteágazó történet során.
A történetet bemutató küldetések mellett számos szokványos küldetés is bejátszásokkal tarkított.

- Részletgazdag háttér, értelmes küldetések, no grind
A világ a legapróbb részletekig fel van építve, nem ritkák a több, akár tucatnyi oldalon keresztül taglalt
küldetések, történetek. Ezek száma és az élvezeti faktor miatt abszolút kijelenthető,
hogy fejlődésünkhöz nincs szükség időthúzó, semmitmondó öldöklésekre.
Emellett természetesen, ha kedvünk tartja, grindelhetünk.

- Repülés
Teljesen szabadon, limitált időtartammal, így a küzdelmek nagyobb stratégiai tényezővel bírnak.
Nemcsak utazóeszközként szolgál, a harcrendszer szerves részét képezi.

- PvPvE
A játék a szokványos PvP-t és PvE-t ötvözi egy új elegyben.
Az ellenséges frakció bármikor megtámadhat, akár raid közben is.
Sohasem vagy biztonságban, és állandó meglepetésekre kell számítanod.
Egy harmadik, mesterséges intelligencia által irányított frakció még izgalmasabbá teszi a küzdelmeket.
Új kategória ez, a határvonalak elmosódtak.

- The Abyss
Az endgame content helye. Rendkívül nagy terület. Ostromok, ereklyék, uralható kastélyok, raidek helyszíne.
Itt teljesedik ki minden, ez a játék legfontosabb és legjelentősebb része.

- Divine Power rendszer
A gyűjthető éter bármire felhasználható: erősebb támadásokra, védelmekre,
csapattagokkal egyesített különösen erős varázslatokra, fegyverek erősítésére, még craftoláshoz is felhasználhatjuk.

- Chain Skill rendszer
A skillek önmagukban nem sokat érnek, megadott feltételek mellett össze kell fűzni őket,
hogy küzdelmekben hatékonyak legyünk. Az ellenfél kiismerése, megakadályozása
és az ellene alkalmazott taktika feltárása végtelen lehetőséget kínál az izgalmaknak,
nem elég csak nyomkodni a gombokat, különös figyelem kell minden küzdelemhez!

- Direct Portals - Rifts
A világban bárhol, bármikor nyílhatnak kapuk a saját és az ellenség kontinense között,
így a két frakció egymás területeire is átvándorolhat. Nemcsak küldetésekért érdemes átmenni,
hanem a szabotázsakciók fontossága miatt is.

- Item Customization
Ha egy tárgy tulajdonságaival megvagyunk elédedve, de kinézetével nem,
lehetőségünk van egy másik tárgy külsejébe bújtatnunk azt.
Példa: fejlettebb páncél értékeit megtartva, annak skinjét egy gyengébb, de szebb külsővel rendelkezőjére cserélhetjük.

- Bővített Karakteralkotás és Egyediség
Eddig nem látott mértékben készíthetjük el karaktereinket, több mint 42 csúszka segítségével szabhatjuk meg kinézetünket,
gyakorlatilag nem létezhet két ugyanolyan karakter!
A Címek, Chain Skill és az innovatív Stygma rendszerrel a játékosoknak skillek terén is igen széles variálhatóság adódik.

- Hero System
A community által megszavazott címet nem a legtöbbet játszók kapják, hanem azok,
akik tettükkel kiérdemelték azt. Hősként több ember erejével ér fel saját erőnk,
és csak ezen rangban használható skillekkel akár csaták kimeneteleit fordíthatjuk frakciónk javára.



Aion világa egy hatalmas katasztrófa során kettévált, és az Örökkévalóság Tornya,
mely eddig a világ egyensúlyát hivatott fenntartani, összeomlott.
A torony középső részén megalakult egy átjáró, ahonnan túlvilági lények érkeztek Atreia világába, sötétséget hozva az itt élőkre.
Ezt a területet nevezik Abyssnak, ahol is a három faj fő összecsapásainak lehetünk szem- és fültanúi.


Ha felkeltette érdeklődésedet a játék, indulj el gyönyörű utadra és merülj el az Aion: The Tower of Eternity játék világában!





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 18
Havi: 47
Össz.: 10 552

Látogatottság növelés
Oldal: Aion
MINDEN AMI MMORPG - © 2008 - 2024 - mmorpg.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »