MINDEN AMI MMORPG

Mint a cimben is látható az oldal MMORPG-el foglalkozik! Az oldalon minden hasznos információt megtalálsz! Az oldalon találhatsz infókat és tippeket is ezekről a gamekről!

                                            Perfect world

A játék világa 

A játék alapvetően fantasy alapú, erős távol-keleti behatásokkal. A Pangu nevű világon játszódik, amelyet magára hagyott a teremtő istene, így a hősöknek (a játékosok) kell megmenteniük azt az egyszer már elűzött rancor erőitől.

Alapvető jelentőségű benne a repülés, amelyre (egy idő után) mindenki képes.

Városok 

A játékban két fő, és négy nagyobb város valamint számtalan kisebb falu, település található. A városok összefüggnek a területi harcokkal: minél fontosabb a város, annál nehezebb megszerezni a területet amelyen fekszik, és annál nagyobb bevételt biztosít.

Játékrendszer 

A karakter 

A karaktert a kasztja (és az ezzel együtt járó faja), négy alaptulajdonsága és szintje határozza meg, minden más számított érték.

Fajok és Kasztok 

A fajok és kasztok szorosan összefüggnek, a hat kasztból minden fajhoz kettő tartozik, egy fizikai és egy mágikus.

Emberek (Humans) 

Külsőre nem különböznek egy mai embertől. Repülésre (30. szinttől) különféle kardokat használnak.

  • Harcos (Warrior, Blademaster)

A Harcos az emberek fizikai kasztja, közelharcorientált. Sokféle fegyvert használhatnak, kardokat, szálfegyvereket, fejszéket és kalapácsokat. A Harcos sokoldalú karakter, de legfőképpen sebzésbevitelre (DD, Damage Dealer) és PvP (játékos játékos ellen - Player versus Player) harcra alkalmas, bár sok életereje (HP) és fizikai védelme (pdef) miatt másodlagos tanknak is kiváló.

  • Varázsló (Mage, Wizard)

A Varázsló az emberek mágikus kasztja. Varázslatai lassúak, ennek ellensúlyozásaként nagy sebzést osztanak ki. Néhány védelmi és egy azonnali gyógyító varázslatától eltekintve csak sebzést kiosztó képességei vannak, így egyértelműen DD kaszt. Ha az első csapást be tudja vinni, könnyen kiiktat bárkit PvP-ben, de nagyon sérülékeny. Fegyverként csak mágikus eszközt használhatnak.

Elvadultak (Beastkind, Untamed) 

Humanoid lények, erős állati beütésekkel. A hímek és a nőstények között alapvető különbségek vannak; míg az előbbiek két lábon járó állatnak néznek ki (oroszlán, farkas, tigris vagy panda), az utóbbiak alapvetően emberformájúak, csak a fejükön ékeskedik valamiféle állati jelző, és esetleges farkuk utal az eredetükre (ők róka, nyuszi, denevér és szarvas közül választhatnak). Repülni 30. szinttől képesek különböző állatok hátán (többféle rája, lúd, főnix).

Két kasztjuk a Barbár és a Vérróka.

  • Barbár (Barbarian, Werebeast)

A fizikai kaszt, fegyverük a fejszék, szálfegyverek és buzogányok. Közelharci kaszt, a legjobb tank a játékban. Bizonyos szint felett képes hatlmas fehér tigrissé átváltozni, ez tovább növeli tankolási képességeit. Sok HP és nehézvértezet jellemzi, valamint PvP-ben kellemetlen ellenfél, mivel rengeteg életerejét nehéz leverni.

  • Vérróka (Venomancer, Werefox)

Szárnyas Elfek (Winged Elves) 

Az elfek általában vékonyabbak az embereknél, és kis szárnyak helyezkednek el a fülük mögött. Az elfek az egyetlen faj, amely első szinttől tud repülni, erre különböző cserélhető szárnyakat használnak. A játékos az elfekkel az Íjász (Elf Archer) és a Pap (Elf Priest, Cleric) kasztok közül választhatnak.

  • Íjász

Az Íjász az elfek fizikai kasztja, szeretnek minél messzebbről lőni az ellenfelekre fegyverükkel, ami lehet íj, nyílpuska vagy csúzli. Egyértelműen DD kaszt, és PvP-ben is nagyon jól szerepel. Fejükön három kisebb szárny ékeskedik.

  • Pap

Az elfek mágikus-, és a játék legjobb támogató (support) kasztja a Pap, erős gyógyító képességekkel rendelkezik, valamint a támadásai is erősek, bár ritkán van alkalma ezeket használni csapatban. Mágikus fegyverekkel támogatják a képességeiket.

Felszerelés 

A játékos felszerelése nagy mértékben befolyásolja a számított értékeit, valamint az alaptulajdonságok határozzák meg, milyen felszerelést képes hordani.

Szigorú értelemben véve felszerelés a Nyaklánc, Medál, Köpeny, két darab Gyűrű, Sisak, Karvédő, Felső páncél, Alsó páncél, Lábbelik és a Fegyver. Ide vehetjük még a hierokat, a repülési eszközöket valamint a funkciót nem betöltő, divat ruházatokat.

Minden felszerelésnek van egy szintje, az adott szintű felszerelések általában kinézetre összetartozóak. A felszereléseknek ezen kívül lehet csillagja, minél több - maximum három -, annál jobb minőségű az adott dolog. Lehetnek speciális tulajdonságai, ezek kékkel jelennek meg az általános adatok alatt, valamint lehet plusszolva, ekkor a neve mellett jelenik meg hogy +n, n legfeljebb 12. Ennek felszerelésfajtától függő a hatása. Lehet bennük foglalat (szoket), amelybe lélekköveket lehet beletenni, további hatásokat hozzáadva az adott dologhoz.

A vértezetekből három fajta van: nehéz-, könnyű- és mágus vért. Minden vért ad mágikus és fizikai védelmet is, a nehéz inkább fizikait, a mágus inkább mágikusat, a könnyű valahol félúton.

A gyűrűk alapvetően a támadást segítik, mágikus és fizikai fajtája van csak.

A gyűrűk HP-t vagy manát adnak alapesetben.

Repülés

Minden karakter karakterlapján van egy cella, amelyben a repüléshez szükséges eszközt tartja. Ezek cserélhetők, a játékban sokféle ilyen szerkezet van, gyorsabbak és lassabbak. Egy bizonyos értéket ad mindegyik a használója alapsebességéhez, és ez lesz a repülési sebesség. Lehet őket tovább gyorsítani, üzemanyag kristályok behelyezésével, amelyet elégetve egy második, általában nagyobb értékkel növeli meg a sebességet.

Cultivation 

A játékban minden karakternek van egy kultivációs (culti, kulti) szintje. Minden megtanulható képességhez szükséges egy bizonyos szint elérése. Ennek fejlesztésére minden tizedik szinten kap lehetőséget a játékos, a kilencre végződő szinteken (9, 19, ...). Az első ilyen kivételével minden fejlődésnél lehetőséget kap a játékos úgynevezett fb véghezvitelére, ezek speciális insták, amelyeknél egy iron blood tablet nevű tárgy segítségével extra tapasztalat és skillpont szerezhető.

Territorial War

A játék egyik legfontosabb lehetősége a területszerző harcok (TW). A térképnek van egy speciális, Kingdom map nézete, melyen tartományokra van osztva a királyság, amelyek felett tulajdonjogot lehet szerezni a guildeknek. Ez azzal jár, hogy a terület szintjétől függő heti bevételt kap a guild vezetője ((3 - terület szintje + 1)*10 millió), valamint a town portal képességgel ingyen tud teleportálni az adott terület teleporteréhez.

A területek megtámadásához licitálni kell azokra, a licit szerda estétől csütörtök estig tart.

A harc egy négyzet alapú, alacsony (a maximális magasság viszonylag kicsi, mivel a játék fontos eleme a repülés, ez lényeges érték) területen folyik, két sarkában egy-egy bázis, három út köti össze őket. Minden TW maximum három óráig tart, ezalatt kell győzelmet elérnie a támadó guildnek, egybként a védők nyernek.

A TW-k idejét a licit lezárásakor sorsolja a gép, harcok lehetne péntek, szombat, vasárnap este valamint szombat és vasárnap délután és reggel, ilyen sorrendben.

A harctéren nem lehet tapasztalatot, felszerelést veszíteni, a hierok működnek.

Szerverindításkor egyik területnek sincs tulajdonosa, ilyen terület ellen a harc mobok és bossok ellen megy. Később, amikor a guildek egymást támadják, mindketten egy-egy kristályt kapnak a bázisukba, ha az egyik guildnek sikerül lerombolni a másikét, akkor győzött.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 8
Havi: 5
Össz.: 10 343

Látogatottság növelés
Oldal: Perfect world
MINDEN AMI MMORPG - © 2008 - 2024 - mmorpg.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »